Transport si retururi

Neyo.ro (neyo.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • Curier, 17 RON

Ne dorim sa fiti pe deplin multumiti atunci cand cumparati de la www.yourfashion.com.ro insa in cazul in care nu sunteti, articolele pot fi returnate.

Legislatia romaneasca in domeniu prevede: "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".


Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, sa nu aiba semne de purtare, iar in cazul Articolelor de Incaltaminte sa aiba cutia originala). Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.


Este necesar sa ne anuntati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului , in cazul in care doriti sa il returnati , apeland numarul de tel : 0757 418 691 sau 0763208611

Veti lua legatura cu un Operator din departamentul Retururi, caruia ii veti comunica Articolul pe care doriti sa-l returnati  si ceea ce doriti in schimbul acestuia.

Veti primi un mesaj cu adresa la care trebuie sa ajunga coletul cu articolul returnat si detalii legate de procedeul returnarii.

Returnarea se face prin Posta Romana, livrata direct la adresa indicata.

Taxa Transportului trebuie achitata de Clientul care solicita returnarea.

Daca marimea nu vi se potriveste puteti solicita o alta marime in cazul in care aceasta este disponibila sau un articol diferit, cu achitarea eventualei diferente de plata.

In cazul in care doriti restituirea banilor, acestia vi se trimit dupa 15 zile lucratoare de la data primirii coletului de catre noi, prin mandat postal sau cont bancar (daca detineti). Taxele de expediere vor fi suportate de catre client.

Nu acceptam colete cu ramburs!

* Articolele achizitionate cu Pret Promotional nu pot fi returnate!

RETURNAREA PRODUSELOR PERSONALIZATE

In cazul in care clientul solicita personalizarea produsului intocmai dupa dimensiunile sale, ne asumam dreptul de a refuza returul clientului, in conformitate cu Art.10, lit.C, din OG130/200.

NU EXPEDIEM COLETE PERSOANELOR CARE ANTERIOR AU REFUZAT COMENZI CONFIRMATE TELEFONIC. CONSIDERAM CA ESTE O LIPSA DE RESPECT FATA DE MUNCA DEPUSA DE ECHIPA NOASTRA !